Kuidas tellida meie e-poest? Täpne e-poe tellimise juhend.

Kuidas tellida meie e-poest? Täpne e-poe tellimise juhend.

1. SAMM: TOOTE VALIMINE

Kui olete meie e-poest leidnud toote, mida soovite osta, siis enne ostmist tuleb toode lisada ostukorvi nagu seda tehakse ka pärispoes. Võetakse ostukorv või ostukäru, laotakse sobivat kaupa täis ning suundutakse kassasse, sealjuures enne veendutakse, kas kõik vajalik sai ikka kenalt ostukorvi või hoopis on seal midagi üleliigset. Täpselt sama on ka interneti veebipoodides.

Toodet saab ostukorvi lisada toote lehel, vajutades musta tooni nupule LISA OSTUKORVI (mobiilis LISA KORVI). Kui nupp on hoopis hallikat tooni, siis see tähendab, et antud tootel tuleb enne korvi lisamist valida suurus, värv vms. Samuti võib valida antud toote koguse, klõpsates «+» või «-» nuppudel. Kui «+» nupp kogust ei suurenda, siis see tähendab, et laos ongi veel niipalju antud tooteid, kui palju on koguse lahtris olev väärtus.

Olgu öeldud, et toote ostukorvi lisamine ei kohusta Teid mitte millekski ja paljud kasutajad kasutavadki virtuaalselt ostukorvi ajutiselt toodete hoiustamiseks, et siis mitme valitud toodete vahel teha oma lõplik valik või siis lisatakse tooted ostukorvi, et hiljem naasta ning soovi korral teha ost. Ostukorvi võid lisada niipalju tooteid kui soovid, sest pärast saab need ostukorvist eemaldada. Väga hea viis lisamaks mitu analoogset toodet ostukorvi ning hiljem neid ostukorvis võrrelda, et teha lõplik otsus.

 

Ostukorvi nupp
Suurema foto nägemiseks klõpsa sellel.

Ostukorvi vaatamine, korrigeerimine ja kinnitamine

2. SAMM: OSTUKORVI VAATAMINE

Kui olete lisanud toote või tooteid ostukorvi ning soovite näha ostukorvis olevate toodete nimekirja, lõpliku hinda jms. siis tuleb siseneda ostukorvi lehele. Selleks klõpsata üleval paremal nurgas olevale ostukorvi/käru ikoonile või lihtsalt minna aadressile: https://loveshop.ee/ostukorv/. Ostukorvi käru juures punase ringi keskel olev number näitab, mitu toodet hetkel ostukorvis on.

3. SAMM: OSTUKORVI KORRIGEERIMINE

Ostukorvis olevad tooted ei kohusta Teid millekski. Te võite jätta need ostukorvi niikauaks kui soovite, üldse ära kustutada, jätta ostukorv soovi nimekirjaks või üldse mitte midagi teha. Ostukorvis näete oma valitud toodete nimekirja. Välja on toodud toote pilt, hind, kogus, hind kokku ja eemaldamise võimalus.

Kui soovite ostukorvist toodet eemaldada, siis klõpsata hallil prügikasti tähisega ikoonil. See kustutab ainult valitud toote, mille kõrval (mobiilsel seadmel peal) ikoon on kuvatud. Kui soovite kogust korrigeerida, siis vajutage «-» või «+» nuppudel. NB! Kui vajutate «+» nupul, aga koguse arv ei muutu, siis see tähendab, et olete jõudnud laosolevate maksimaalsete toodete arvuni.

4. SAMM: OSTUKORVI VORMISTAMINE/KINNITAMINE

Kui olete veendunud, et ostukorvis on just need tooted või toode, mida soovite osta, siis saate ostu vormistada vajutades «VORMISTA OST» nupul. Olgu öeldud, et alates €60 tellimusest on transport Eesti piires täiesti tasuta ning kui Teie tellimuse hetkeline summa on alla €60, siis vormista ost nupu all kuvatakse ka summa, millest algab tasuta tarne. Kui kõik sobib, siis vajutada «VORMISTA OST» nupule, mis suunab Teid edasi meie kassa lehele.

Suurema foto nägemiseks klõpsa sellel.

Kassas ostu vormistamine

5. SAMM: KASSAS ANDMETE SISESTAMINE

Kassa lehel küsitakse ainult vajalikke andmeid, et tellimus jõuaks kindlasti Teieni. Olgu öeldud, et meie tellimused on pakitud hoolikalt ning ilma pakki avamata, ei ole võimalik teada, mis on pakis ja kes paki saatis. Kassa lehel täita ära ees – ja perenime lahter. Siinkohal võite kasutada täiesti suvalist nime (näiteks Miki Hiir, Salapärane Tellija või ees – ja perenime esitäht. O.K., E.R, jne.)

Kindlasti kasutada töötavat telefoninumbrit ja e-maili aadressi, sest telefoninumbrile kui ka e-mailile saadetakse pakiautomaadi uksekood, millega saab paki automaadist kätte. Kui telefoninumber või e-mail ei tööta või on valed, siis paraku ei ole võimalik pakiautomaadi uksekoodi saata ning pakki automaadist kätte ei saa. Tutvu ka meie diskreetse ja anonüümse tellimise juhendiga »

6. SAMM: PAKIAUTOMAADI VALIMINE / ISE JÄRGI TULEMINE

Seejärel valida, kas tellimus postitatakse Itella Smartpost või Omnia pakiautoamaati. Omniva eeliseks on, et kõik automaadid asuvad väljaspool kaubanduskeskusi ja seetõttu ligipääsetavad 24 tundi ööpäevas. Miinuseks, kuna välitingimustes ollakse ka haavatavad väliskeskonna teguritele, näiteks temperatuurile, mis talvistel miinuskraadidel ei pruugi olla kõige parem vedelikele (libestid, massaažiõlid, feromoonid jms).

Seeläbi Itella Smartpost pakiautomaadid asuvad siseruumides, kus on stabiilne temperatuur ning ohtu vedelike külmumiseks ei ole. Miinuseks automaadid on ligipäästetavad ainult kaubanduskeskuste lahtioleku aegadel. Vaatamata nende erinevatele asukohtadele on mõlemad pakiautomaadid väga kiired – tööpäeviti postitatud tellimused jõuavad reeglina mistahes Eesti otsa järgmisel päeval, olenemata kas kasutasite Itella või Omniva teenust.

Kui olete oma eelise teinud, siis teha vastava valiku, kas Omniva või SmartPOST ette linnuke. Seejärel valida «–vali pakiautomaat» nimekirjast sobiv automaat. Soovitatavalt kõige lähim. Kui andmed on täidetud, pakiautomaadi valik tehtud, siis hoolega kontrollida üle, et kõik oleks õige. Kui kõik on õige, valid tasumise viis ja minna tasuma.

Ise järgi tulemise puhul ei pea Te tuleme meie lattu, vaid me postitame tellimuse Peetri Keskuse Omniva pakiautomaati aadressiga Küti tee 4, Peetri, Rae vald, Harjumaa. Paki kättesaamine on täpselt sama nagu tavapärane pakiautomaadist paki väljastamine, kuid erinevuseks on, et paki saab kätte juba samal tööpäeval, hiljemalt kell 17:30.

7. SAMM: TASUMINE

Tellimuse eest saab tasuda pangaülekande kui ka pangalingiga. Soovitame kasutada pangalinke, sest pangalink on mugavam ja ühtlasi kiirem ning sel juhul laekub makse koheselt, tellimus on koheselt kinnitatud ja läheb töötlusesse. Pangaülekande korral kinnitatakse tellimus alles siis, kui olete manuaalselt pangaülekande teinud ja pangaülekanne on laekunud meie kontole.

Pangalingi kasutamisel klõpsata soovitud pangalogol. Seejärel vajutada nupule «ESITA TELLIMUS». Kui soovite liituda ka meie uudiskirjaga, siis enne esita tellimust nupule vajutamist teha linnuke valiku ette «Jah, ma soovin liituda uudiskirjaga.».

Pärast ESITA TELLIMUS nupule vajutamist suunatakse Teid teie valitud panka, kust saate teha mugavalt makse. Turvaliste maksete garanteerimiseks kasutame AS Maksekeskus teenuseid. Pärast õnnestunud makse tegemist saate ka vastava kinnituskirja, et makse on jõudnud meieni. Kui valisite maksmise viisiks ülekande, siis pärast esita tellimust nupule saate e-maili arvega, kust leiate informatsiooni pangarekvisiitidega.

Pangalingiga makstes ei jää mitte ühtegi viidet, millega saaks tellimust siduda. Makse selgituses on LSHOP OÜ, e-pood, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (12345678), kuid kuna meil on mitu e-poodi s.h. kalastustarvete e-pood, siis ei ole võimalik teada, millisest poest täpselt telliti ja mida.

Suurema foto nägemiseks klõpsa sellel.

8. SAMM: SEDA POLEGI

Seda ei olegi, sest nüüd on Teie poolt kõik tehtud. Meile on laekunud õnnestunud makse ja me asume tellimust komplekteerima ja selles oleme väga kiired. Tööpäeviti enne 17:00 tehtud tellimused komplekteerime koheselt ja paneme teele juba samal päeval ning reeglina jõuab tellimus saajani juba järgmiseks päevaks.

Kui pakk on jõudnud Teie valitud pakiautomaati, siis selle kohta saadetakse vastavasisuline SMS ja/või e-kiri, kust leiate pakiautomaadi uksekoodi.

Uksekoodiga saate avada pakiautomaadi ukse ning võtta oma paki. Pole varasemalt pakiautomaate kasutanud? Pole hullu. Tehke julgelt tellimus ning seejärel tutvuge ka meie detailse pakiautomaatide juhendiga.

TEKKIS KÜSIMUSI?

Kui tekkis küsimusi enne tellimist, tellimise ajal või pärast tellimist või on muu küsimus seoses meie e-poe ja teenuste kohta, siis tekkis siis ärge kõhelge küsida ja kirjutage meile julgelt aadressile support@loveshop.ee.