KLIENDITUGI

Vajate abi tellimisel, tekkis küsimus toote või tellimuse kohta? Ärge kõhelge küsida ja meiega ühendust võtta aadressil: support@loveshop.ee.

Tööpäeviti 09:00 – 18:00 saadetud küsimustele saate vastuse üldjuhul kümnekonna minutiga, aga kuna meie klienditugi on operatiivne, siis vastame ka väljaspool eelmainitud aega sealhulgas nädalavahetuseti.

ONLINE KLIENDITUGI

Samuti võite meiega ühendust võtta läbi Facebooki messengeri, minne meie Facebooki lehele või läbi Instagram Direct sõnumirakenduse, mille leiab meie Instagrami lehelt.

KÕIK KAUBAD LAOS OLEMAS

Kõik meie e-poes olevad kaubad on laos olemas (Tallinn) ning pärast kauba eest tasumist läheb kaup tarnimisele. Tööpäeviti enne kella 18:00 tehtud tellimused lähevad tarnimisele samal päeval ja jõuavad reeglina saajani järgmisel tööpäeval. Kauba saadame pakiautomaati ning transporditasu on €2.9 ning alates €60 tellimustest on transport täiesti tasuta. Loe rohkem tellimise, maksmise ja tarnimise kohta ».

DISKREETSUS

Kõik kaubad on pakendatud diskreetselt ja hoolikalt kas turvaümbrikusse või karpi. Pakk saadetakse pakiautomaati, mille kohta saab saaja vastavasisulise SMS-i pakiautomaadi uksekoodiga. Samuti saab saaja jälgimiskoodi, millega saab paki teekonda jälgida. Samuti ei vaja me Teie pärisnime. Tutvuge meie diskreetse tellimise juhendiga »

KONTAKT

E-mail: support@loveshop.ee

Ettevõttest
LSHOP OÜ
Reg. 14810168
KMNR: EE102192191
Laki 14a, Tallinn, Harjumaa

Rekvisiidid:
IBAN: EE841010220282226223
AS SEB Pank
SWIFT/BIC: EEUHEE2X

Jälgi meie tegevusi ka Faceebokis aadressiga SIIN ja Instagramis aadressiga: SIIN.