Kohaletoimetamine, makseviisid, pakendamine ja tagastamine

Maksevõimalused

Kauba eest saab tasuda pangalinkidega, mis on väljatoodud ostukorvis tasumise sektsioonis (SEB, Swedbank, LHV, Coop, Luminor) ning pangaülekandega. Pettuste vältimiseks me krediitkaarte tänasel päeval ei aktsepteeri. Samuti ei arvelda me hetkel sularahas. Pangalinkidega tasumisel saab kinnituse koheselt ning kaup läheb väljastamisele. Pangaülekandega tasumisel läheb kaup väljastamisele kui ülekanne on jõudnud meie pangakontole. Pangaülekande rekvisiidid saab ostukorvis vastava maksetüübi valimisel.

Kauba kohaletoimetamine

Kasutame ainult pakiautomaatide teenuseid kuna see on kõige diskreetsem, anonüümsem, turvalisem ning ühtlasi ka kiirem viis kauba kätte saamiseks, sest me hoolime klientide privaatsusest ja mugavusest ning samuti lihtsusest.

Pakiautomaatide teenustest pakume DPD, Itella Smartpost ja Omniva pakiautomaate. Kõikide pakiautomaatide hind ühe paki kohta on kuni €5 ning pakk jõuab kauba väljasaatmisest soovitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul. Kõik täpsed tarnehinnad näed ostukorvis olenevalt tellimusest ja pakiautomaadifirma valikust. 

Kauba tagastamine

Kui mingil põhjusel ostetud kaup Sulle ei sobi, siis on võimalus see 14 päeva jooksul tagastada. Selleks kirjutada vabas vormis e-kiri aadressile admin@loveshop.ee. Seejärel anname täpselt teada kuhu kaup tagastada ja rõhutame, et meie e-poes ei ole vajalik põhjendus, milleks kaup ei sobi.

Aga samas juhime tähelepanu, et tagastatavad kaubad peavad olema avamata, originaalpakendis kõikide siltidega ja ilma kasutamata. Toodetel, millel ei ole võimalik kontrollida kasutamist (nagu näiteks pesu, vibraatorid, dildod jne.) tagastamisõigus reeglina ei laiene.  Aga alati kirjuta julgelt admin@loveshop.ee ja leiame lahenduse. Iga olukord on erinev ning kivisse ei ole raiutud. 

Kauba tagastamise kulude eest vastutab ostja. Kui kauba tagastamisel on kõik eelnevad kriteeriumid täidetud, siis tagastatud kauba kättesaamisel kanname raha ostjale viivitamata, aga mitte hiljemalt kui 2 tööpäeva jooksul. 

Defektne kaup

Kui kaubakättesaamisel ostja avastab, et kaup on defektne, siis viivitamult kirjutada admin@loveshop.ee. Olenevalt kaubast ja kliendi-müüja suhtest võime küsida kauba saatmist tagasi, et veenduda kauba defektis. Aga kõik defektne kaup, mis on tõendatud või vastavalt eelmainitule läheb asendamisele sama kaubaga või samaväärse kauba (kui ostja on nõus) või raha tagasi kompenseerimisele. 

Siinkohal palume tähelepanu, et meile on ääretult tähtis kui kaup defektne, et ostja kirjutaks ja annaks meile sellest teada, et defektsed kaubad laost eemaldada ja/või tulevikus mitte kasutada ettevõtete kaupu, mille defekti protsentuaalsus on suur. Me austame kliente ja meie eesmärk ongi pakkuda klientidele parimat ning teenust, mida nad ootasid, mitte vahendada halva kvaliteediga tooteid.  Lisaks muidugi saate alati raha tagasi, sama kauba või samaväärse kauba vastavalt Teie soovile – me ei ole siin, et pakkuda ainult müüki – me oleme siin, et pakkuda head ja rahuldavat teenust/tooteid ning iga klient peab saama seda, mida ta soovis. 

Kindlasti tahame rõhutada, et paraku meie ei ole tootjad ja me ei saa vastutada tootjate kvaliteedi eest, aga saame vastutada selle eest, et meil ei oleks kehvema kvaliteediga tootjate kaupu ning meie ostjad ja kliendid oleksid rahul ja said selle kauba või teenuse, mida nad ootasid. Seega alati kirjutada probleemide korral admin@loveshop.ee ilma kõhklemata ja ilma igasuguse häbitundeta. 

Pakendamine ja privaatsus

Meile on ääretult oluline pakendamine ja sellega tagatud privaatsus. See ei laiene meie visioonilt ainult sekspoe kaupadele, vaid üleüldse mistahes tellitud kaup peab olema hästi pakendatud, kolmandatele osapooltele peab olema teadmata, mida pakend või pakk sisaldab. 

Kõik kaubad pakime diskreetselt ja hoolikalt turvaümbrikusse või kasti (olenevalt kauba suurusest või tellitud toodete arvust) ilma, et kolmandad osapooled saaksid paki sisust teada. Pakid saadame pakiautomaati, kust paki kättesaamine toimub mistahes ostjale sobival ajal. Omniva ja DPD-pickup pakiautomaadid, mis ei asu sisehoonetes, saab pakke võtta välja 24 tundi päevas, kasvõi öösel kell kaks. 

Nagu defektne kaup on ka meile ääretult oluline pakendamise kvaliteet ja diskreetsus. Defektse kauba korral me ei saa vastutada tootjate kvaliteedi eest, aga pakendamise ja diskreetsuse eest me saame ja peame ning me ei tee mitte mingeid järelandmisi kvaliteedis. Parem pakendada nii, et kliendil on pakki lahti raske saada kui pakendada nii, et selle sisu tarnimisel peaks olema näha kolmandatele osapooltele. Siinkohal me oleme ääretult pedantne ja hoolikas partner Teile!