Kohaletoimetamine, makseviisid, pakendamine ja tagastamine

TELLIMINE

Kaupa saab tellida ööpäevaringselt ning pärast makse laekumist, läheb kaup komplekteerimisele ja saatmisele. Tellimuse vormistamisel sisestada ainult töötav e-mail ja telefoninumber, nime puhul täielikku nime vaja ei lähe, vaid piisab ees – ja perenime esitähest või isegi suvalisest nimi näiteks Miki Hiir. Loe rohkem meie diskreetse tellimise kohta.

MAKSMINE

Meie maksed on turvalised. Kasutame Maksekeskus AS lahendusi, mis on turvaliselt krüpteeritud, saadaval suurtemate pankade pangalingid ning kõik andmed kaitstud. Samuti ka meie veebileht on turvaliselt krüpteeritud https ühendusega. 

Pangalingiga maksmisel läheb tellimus komplekteerimisele koheselt. Pangaülekandega maksmisel alles pärast seda kui ülekanne on laekunud tellimuses väljatoodud pangakontole. Pangalinkidest SEB, Swedbank, LHV ja Luminor ning soovitame kasutada pangalinke kiirema tarne saamiseks. Muudel juhtudel kasutada pangaülekannet.

SAATMINE

Pärast komplekteerimist läheb tellimus saatmisele Teie poolt valitud pakiautomaati juba samal tööpäeval. Omniva pakiautomaadid on avatud ööpäevaringselt, Itella Smartposti pakiautomaadid ainult kaubanduskeskuste avatud aegadel. Saatmise hind on €2.90 ning see arvutatakse automaatselt ostukorvis maksmise ajal.

TARNEAEG JA DISKREETSUS

Komplekteeritud kaup pakendatakse turvaliselt ja diskreetselt turvaümbrikusse või karpi ning läheb tarnimisele.  Soovitu pakiautomaati jõudmisel saadetakse SMS uksekoodiga. Olenevalt pakiautomaatide koormusest jõuab kaup kohale 1 – 3 tööpäevaga ning diskreetselt pakiautomaati, kus saad kauba kätte endale sobival ajal ja ilma järjekorrata. 

TAGASTAMINE

Tagastamisõigus kehtib alati defektsetele kaupadele või kaupadele, mis on saatja (meie) poolse vea tõttu saadetud valesti ning lisaks kehtib 14-päevane tagastusõigus kaupadele, mis on originaalpakendis, avamata ja kasutamata. Defektsete kaupade/meiepoolese vea tõttu tagastamine on tasuta ja maksame koheselt raha tagasi või soovi korral asendustoote. 

Tagastusõigus ei kehti kaupadele, mis ei ole kõlblikud tagastamiseks tervisekaitse ja/või hügieenilistel põhjustel ning kaupadele, mille avamist/kasutamist ei ole võimalik lihtsa visuaalse vaatluse teel tuvastada. Kindlasti probleemide korral meile kirjutada. 

Tagastamiseks ja muude küsimuste korral saata kiri: klienditugi@loveshop.ee