ANONÜÜMSE TELLIMISE JUHEND

Meie veebipood ei nõua rohkem informatsiooni kui tehniliselt vajalik. Me austame klientide privaatsust ja teame, et meie poes on kaupu, mille tellimisest ehk keegi teine teadma ei peaks.

Seetõttu suundumisel ostukorvi lehelt ostu vormistamise lehele on meil vaja ainult töötavat e-maili aadressi ja telefoninumbrit. Telefoninumbrit, sest sinna tuleb SMS pakiautomaadi uksekoodiga, millega saab kauba kätte ning e-maili peale tuleb tellimuse kinnitus.

Tehnilistel põhjustel on vaja veel sisestada ees – ja perenimi, aga sinna võib sisestada suvalise info – näiteks E.P, Miki Hiir, Minu Tellimus – mida iganes. Pärisnime ei ole vaja sisestada, aga paraku veel seoses tehnilise lahenduse väljatöötamisel ajal tulevad need lahtrid mistahes tekstiga täita.

KKK

Miks ei ole vaja täpselt aadressi?

Kuna saadame ainult pakiautomaati, siis pakiautomaat ongi saaja aadress. Saaja valib omale ostu vormistamise lehel sobiva pakiautomaadi, kuhu tellimuse saadame. Kui tellimus on jõudnud pakiautomaati, saab saaja oma telefoninumbrile ja/või e-mailile uksekoodi. Samuti saadame Teie e-mailile tellimuse info, jälgimiskoodi jms.

Pakiautomaatidest – Omnvia pakiautomaadid on avatud 24/7, sest asuvad väljaspool hoonet ning paki saab kätte ööpäevaringselt. Itella pakiautomaadid asuvad reeglina siseruumides ja paki saab kätte kui kaubanduskeskused vms. on avatud ning ööpäev läbi avatud Prismadest samuti ööpäevaringselt. Loe rohkem pakiautomaadist tellimise juhendist.

Miks on see vajalik?

Kuna kasutame ainult pakiautomaadi teenuseid, siis küsida klientidelt nende päris aadressi, mida teevad paljud e-poed, siis on see põhjendamatu. Üheltpoolt säästame nii kliendi aega täitmaks lahtreid, mida reaalsuses vaja ei oleks ning teisalt on meile väga oluline ja tähtis klientide privaatsus. Milleks avaldada oma isiklikke andmeid kolmandatele isikutele, kui neid reaalselt vaja ole.

Me austame klientide anonüümsust ja privaatsust ning saame aru, et meie e-poes on tooteid, mille tellimisest ei peaks ega tohikski keegi teine teada saada

Ka nime puhul pakume ja soovitamegi kasutada täiesti suvalist nime (näiteks Naksi Trall) või äärmisel juhul eesnimi ning perekonnanime täht. Aga suvaline nimi on parem, sest ei ole absoluutselt mitte mingit põhjust kasutada oma pärisnime, sest paki saab kätte automaadist uksekoodi alusel, mitte dokumendi vms. alusel.

Aga e-mail ja telefoninumber peavad olema korrektsed. E-maili võib kasutada ka suvalist (teha uus gmail näiteks), aga peab olema töötav, sest sinna saadame tellimusinfo – seda võib vaja minna kui tellimust on mingil põhjusel vaja vahetada. Telefoninumbrit võib kasutada suvalist SIM-kaardi, aga peab olema töötav, sest sinna tuleb pakiautomaadi uksekood, millega saab tellimuse pakiautomaadist kätte.

Kuidas käib tellimine pakiautomaati?
Kui puuduvad varasemad kogemused pakiautomaatidega, siis täpse pakiautomaatide juhendi leiab meie pakiautomaati tellimise juhendi lehelt.

Kuidas meie e-poe kaubad pakendatatakse?

Kõik meie e-poe kaubad pakendatakse hoolikalt turvaümbrikutesse või kastidesse. Pakendatakse nii, et ilma füüsiliselt vigastamata ei ole võimalik pakendi sisu näha ega ei ole võimalik teada, kes paki saatis. Siinkohal tasub mainida, et pakendite füüsiliseks vigastamiseks läheb vaja tahtlikku jõudu ehk tavalise transpordi käigus pakendid ei avane. Kõik tooted saadame ainult pakiautomaatidesse, kust kauba saaja saab kaubale järgi minna omale sobival ajal.

Kauba saadame välja tööpäeviti. Enne kella 17:00 makstud tellimused saadame välja samal päeval ning jõuavad saajani reeglina järgmisel tööpäeval, olenevalt pakiteenuse pakkujate kiirusest ja koormatusest. Näiteks jõulude ajal on tarned aeglasemalt seoses suurtemate paki saatmise mahtudega.