TELLIMINE

Kaupa saab tellida ööpäevaringselt ning pärast makse laekumist, läheb kaup komplekteerimisele ja saatmisele. Tööpäeviti enne kella 18:00 tehtud tellimused lähevad teele samal päeval ja jõuavad reeglina saajani 1 tööpäevaga.

Tellimine on anononüümne. Tellimuse vormistamisel sisestada ainult töötav e-mail ja telefoninumber, nime puhul täielikku nime vaja ei lähe, vaid piisab ees – ja perenime esitähest või isegi suvalisest nimi näiteks Miki Hiir. Loe rohkem meie diskreetse tellimise kohta. Lisaks soovi korral ka meie e-poe tellimise täpse juhendiga.

MAKSMINE

Kasutame AS Maksekeskus ja ESTO AS makselahendusi, mis on turvaliselt krüpteeritud. Saadaval on suurtemate pankade pangalingid ja samuti on võimalik maksta ülekandega kui ka kasutada ESTO järelamksu või maksta kolmes osa (ESTO)

Pangalingiga maksmisel laekub raha meie kontole koheselt ning tellimuse läheb komplekteerimisele. Pangaülekandega maksmisel läheb tellimus komplekteerimisele alles pärast seda kui ülekanne on laekunud meie pangakontole.

Pangalinkidest pakume AS Maksekeskus vahendusel SEB, Swedbank, LHV, COOP ja Luminor ning soovitame kasutada pangalinke kiirema tarne saamiseks. Muudel juhtudel kasutada pangaülekannet ja rekvisiidid leiab pärast tellimuse vormistamist. AS ESTO puhul on maksealgatus teenus, mis lisaks ülaltoodud pankadele on saadaval ka Citadel ja Revolut ning suuremad pangad teistes riikides. Lisaks pakume ESTO AS vahendusel tavapärast järelmaksu kui ka võimalust maksta kolme kuu jooksul kolmes osas (ESTO AS).

SAATMINE & TARNEHIND

Pärast arve tasumist ja raha laekumist läheb tellimus komplekteerimisele ning saatmisele Teie poolt valitud pakiautomaati. Pakiautomaati saab valida tellimuse vormistamise ajal. Kõik tööpäeviti enne 18:00 tehtud tellimused lähevad teele samal päeval ja jõuavad reeglina saajani järgmisel tööpäeval.

Pakume Omniva ja Itella pakiautomaatide teenuseid. Omniva pakiautomaadid on avatud ööpäevaringselt, Itella Smartposti pakiautomaadid ainult kaubanduskeskuste avatud aegadel. Saatmise hind on €2.90 (al. €60 tellimustes tasuta transport) ning see arvutatakse automaatselt ostukorvis maksmise ajal.

TASUTA TRANSPORT

Kui aga tellimuse kogusumma (ostukorvi kogusumma) on €60 või suurem, siis kauba saatmine üle Eesti on täiesti tasuta.

TARNEAEG JA DISKREETSUS

Komplekteeritud kaup pakendatakse hoolikalt, turvaliselt ja diskreetselt turvaümbrikusse või karpi ning läheb tarnimisele. Soovitud pakiautomaati jõudmisel saadetakse SMS uksekoodiga. Kaup jõuab kohale reeglina 1 tööpäevaga, aga olenevalt pakiautomaatide koormusest (näiteks jõulude ajal), võib tarneaeg olla 1 – 3 tööpäeva, aga siiski tavaaegadel reeglina 1 tööpäev.

TAGASTAMINE

Kuna meie e-poes müüdavad tooted on enamajaolt intiimtooted, siis tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel 14-päevane taganemisõigus kehtib ainult toodetele, mille avamist/kasutamist on võimalik lihtsa visuaalse vaatluse teel tuvastada.

14-päevane tagastusõigus

  • 14-päevane tagastusõigus ei laiene sekspesu kategooria toodetele;
  • 14-päevane tagastusõigus ei laiene toodetele, mida on avatud, mille pakend on rikutud või kauba pakendit oluliselt muudetud või mille avamist ei ole lihtsa visuaalse vaatluse teel võimalik kontrollida;

Kõik tagastamisega seotud kulud tasub klient v.a. juhtudel kui toode on defektne ja seda vastavalt Omniva või Itella hinnakirjale. Kui klient ei soovi kasutada meie hinnakirja, saab ta kulud ise tasuda pakiautomaadis. Alati enne tagastamist saata kiri support@loveshop.ee.

Defektsed tooted

  • tagastamisele kuuluvad kõik defektsed tooted, millel esinevad tootjapoolsed vead;
  • tagastamisele ei kuulu tooted, mida ei ole kasutud eesmärgipäraselt, millel on mehaanilised vigastused, mida on muudetud, mille defekt on tekkinud kasutajapoolse valesti kasutamise vms. tõttu.
  • tooted, millel on aku, nende akudele kehtib 60-päevane garantii;

Defektsete toodete tagastamise kulu tasub esialgu klient. Kui pärast toote kontrollimist leiab kinnitamist, et toode on defektne, siis asendatakse toode sama tootega või kui see ei ole võimalik, siis samaväärse tootega või tagastatakse kliendile raha s.h. esialgne saatmiskulu kui ka tagastamiskulu.

Kui toote kontrollimisel selgub, et toode ei ole defektne või defekt on tekkinud kliendi süül, siis tagastatakse kliendile toode ning tagastamiskulu ei tagastata.

Tagastamise KKK

Kuidas tagastada toode?
Vaatamata sellele, kas toode on defektne või soovite kasutada 14-päevast taganemisõigust, saatke kiri support@loveshop.ee. Anname täpsed juhised toote tagastamiseks.

Kuidas kaua võtab toote tagastamine?
Tooteid saab tagastada ainult pakiautomaadi kaudu. Täpsete juhiste saatmiseks saata e-kiri support@loveshop.ee. Pärast toote tagastamist pakiautomaati jõuab toode meieni keskmiselt 1-3 tööpäevaga.

Kui kiirelt tagastame raha?
Kui toode vastas 14-päevasele tagastusõiguste tingimusele või toode oli defektne ning meil ei ole võimalik toodet asendada ja klient soovib raha, siis üldjuhul kanname raha tagasi samal tööpäeval, aga mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.

Kuhu kanname toote tagastamise raha?
Toote tagastamise raha kanname samale kontole, millelt tehti esialgne makse.

Tagastasin toote, aga kontole laekus vähem raha kui esialgselt kandsin?
Toote 14-päevasel tagastusõigusel kannab tagastuskulud klient. Kui klient ei tasunud pakiautomaadis tagastamisel ise, vaid kasutas meie tagastuskoode, siis tagastuskulud tasaarveldatakse vastavalt Omniva ja Itella hinnakirjale.

Kuhu edastada pretensioonid ja kaebused seoses tagastusega?
Kaebused ja pretensioonid esitada Eesti Tarbijakaitseametile aadressil: https://www.ttja.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine