TELLIMINE
Postitame samal tööpäeval
Tööpäeviti enne kella 17:00 tehtud tellimused komplekteerime ja postitame samal päeval ning reeglina kõik tellimused jõuavad Eestis sihtkoha pakiautomaati järgmisel tööpäeval ja Soome pakiautomaati mõne tööpäevaga.
Pärast tellimuse komplekteerimist ja postitamist saadame ka vastava e-kirja, millest leiab jälgimiskoodi. Jälgimiskoodiga saab väga mugavalt tellimuse teekonda jälgida ja teada täpselt, kus tellimus hetkel asub.
Meie poolt tellimustele puuduvad viivitused, sest erinevalt dropshipping e-poodidest on kõik meie e-poes olevad tooted Tallinnas laos kohapeal olemas ja seetõttu puuduvad pikad tarne – ja ooteajad ning nagu juba kirjutatud, siis postitame samal tööpäeval.
Tellimine on anonüümne
Tellimine on anononüümne. Tellimuse vormistamisel sisestada ainult töötav e-mail ja telefoninumber, nime puhul täielikku nime vaja ei lähe, vaid piisab ees – ja perenime esitähest või isegi suvalisest nimi näiteks Miki Hiir. Loe rohkem meie diskreetse tellimise kohta. Lisaks soovi korral ka meie e-poe tellimise täpse juhendiga.
Tellimuste e-mailid
Pärast tellimuse tegemist saadame automaatselt kinnitavad e-mailid. Kui e-maile ei ole saabunud, siis kontrollida e-maili erinevaid kaustu või veenduda, et sisestasite õige e-maili. Kui kahtlustate, et sisestasite vale e-maili, kirjutage julgelt support@loveshop.ee.
MAKSMINE
Kasutame turvalisi AS Maksekeskus ja ESTO AS makselahendusi. Saadaval on kõik Eesti suuremad pangad, lisaks Revolut ja N26. Samuti on võimalik maksta pangaülekandega. Kui soovitakse tellida ettevõttele, siis kirjutada support@loveshop.ee ja väljastame arve.
Soovitame tellimuste eest tasuda läbi pangalingi, sest seetõttu on laekumine kohene ja kui tasumine tehti tööpäeval enne kella 17:00, siis postitame paki juba samal päeval.
Pangalingiga tasudes jääb pangakontole selgitusse märk “LSHOP OÜ, e-pood, 12345678 (12345678)” ja kuna opereerime ka mitme teise e-poega (näiteks kalastuspood), siis seetõttu ei ole võimalik ka teada, et millisest poest täpselt tooteid telliti.
Pangaülekandega tasumisel tuleb teha ülekanne LSHOP OÜ arvele IBAN-iga EE887700771004044838 ja selgitusse märkida tellimuse number. Taaskord ei ole võimalik teada, millisest e-poest täpselt telliti ja seega pangakontol olev kanne ei reeda tellimuse sisu.
Pärast makse laekumist komplekteerime tellimuse. Kuna pangalingiga maksmisel laekumine on kohene, siis soovitame eelistada pangalinki, et saaksime tellimuse komplekteerida ja postitada juba samal tööpäeval.
SAATMINE & TARNEHIND
Kõik tööpäeviti enne 17:00 tasutud tellimused postitame samal tööpäeval ja siinkohal on tähtis tasumise, mitte tellimuse tegemise aeg. Seetõttu soovitamegi kasutada pangalinke, sest siis on tasumise laekumise aeg kohene.
Transpordiks pakume pakiautomaate kui ka ise järgi tulemise võimalust.
Pakiautomaadid
Pakume Omniva ja Itella pakiautomaatide teenuseid. Saatmise hind on €2.90 ja alates 60-eurostest tellimustest Eesti piires tasuta. Soome saatmise hind on €7.90 ja saadame ainult Itella pakiautomaati.
Omniva pakiautomaadid on avatud ööpäevaringselt ja seetõttu väga mugav ning diskreetne viis pakkide kätte saamiseks omale täiesti sobival ajal. Soovitame Omniva pakiautomaate eelistada suvekuudel.
Itella Smartposti pakiautomaadid on avatud ainult kaubanduskeskuste avatud aegadel ja Itellat soovitame eelistada talvistel aegadel, eriti temperatuuritundlike toodete (vedelikud) puhul.
Sobiva pakiautomaadi saab valida tellimuse vormistamise ajal ja samal ajal kuvatakse ka tarnehind. Pakke hoiustatakse pakiautomaadis 7 tööpäeva.
Tulen ise järgi
Valides transpordiks “Tulen ise järgi” meetodi, siis ei pea tulema meie lattu, vaid pärast tellimuse tegemist saab tellimuse mugavalt omale sobival ajal kätte Peetri Keskuse Omniva pakiautomaadist aadressiga Küti tee 4, Peetri, Rae vald, Harjumaa (vaata asukohta 📍 kaardilt) samal tööpäeval hiljemalt 17:30.
“Tulen ise järgi” valiku ei erine paki kättesaamine mitte kuidagi tavapärasest paki saamisest pakiautomaadist. Pärast tellimuse postitamist saadetakse SMS Peetri Keskuse Omniva pakiautomaadi uksekoodiga.
SMS saadetakse ja paki saab kätte samal tööpäeval, kuid mitte hiljem kui 17:30. Pakile ei pea minema järgi koheselt, vaid võib minna järgi täiesti omale sobival ajal.
Pakiautomaat on avatud ööpäevaringselt ja pakki hoiustatakse automaadis seitse ööpäeval, mistõttu on see paindlik, mugav, kiire ja diskreetne viis pakkide tellimiseks.
TARNEAEG JA DISKREETSUS
Komplekteeritud kaup pakendatakse hoolikalt, turvaliselt ja diskreetselt turvaümbrikusse või karpi ning ilma pakki avamata ei ole mitte kuidagi võimalik teada, mis on paki sisu.
Tellimused jõuavad Eesti piires sihtkohta enamiku ajast ühe tööpäevaga, kuid olenevalt pakiautomaatide koormusest (näiteks jõulude ajal), võib tarneaeg olla natuke pikem. Soome saatmisel jõuavad pakid kohale 2 kuni 5 tööpäevaga.
Ise järgi tulemisel saab paki kätte samal tööpäeva. kell 17:30, kuid sel juhul peab olema laekumine toimunud meie kontole enne 17:00.
TAGASTAMINE
Kuna meie e-poes müüdavad tooted on enamajaolt intiimtooted, siis tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel 14-päevane taganemisõigus kehtib ainult toodetele, mille avamist/kasutamist on võimalik lihtsa visuaalse vaatluse teel tuvastada.
14-päevane tagastusõigus
- 14-päevane tagastusõigus ei laiene sekspesu kategooria toodetele;
- 14-päevane tagastusõigus ei laiene toodetele, mida on avatud, mille pakend on rikutud või kauba pakendit oluliselt muudetud või mille avamist ei ole lihtsa visuaalse vaatluse teel võimalik kontrollida;
Kõik tagastamisega seotud kulud tasub klient v.a. juhtudel kui toode on defektne. Alati enne tagastamist saata kiri support@loveshop.ee.
Defektsed tooted
- tagastamisele kuuluvad kõik defektsed tooted, millel esinevad tootjapoolsed vead;
- tagastamisele ei kuulu tooted, mida ei ole kasutud eesmärgipäraselt, millel on mehaanilised vigastused, mida on muudetud, mille defekt on tekkinud kasutajapoolse valesti kasutamise vms. tõttu.
- tooted, millel on aku, nende akudele kehtib 60-päevane garantii;
Defektsete toodete tagastamise kulu tasub esialgu klient. Kui pärast toote kontrollimist leiab kinnitamist, et toode on defektne, siis asendatakse toode sama tootega või kui see ei ole võimalik, siis samaväärse tootega või tagastatakse kliendile raha s.h. esialgne saatmiskulu kui ka tagastamiskulu.
Kui toote kontrollimisel selgub, et toode ei ole defektne või defekt on tekkinud kliendi süül, siis tagastatakse kliendile toode ning tagastamiskulu ei tagastata.
Tagastamise KKK
Kuidas tagastada toode?
Vaatamata sellele, kas toode on defektne või soovite kasutada 14-päevast taganemisõigust, saatke kiri support@loveshop.ee. Anname täpsed juhised toote tagastamiseks.
Kuidas kaua võtab toote tagastamine?
Tooteid saab tagastada ainult pakiautomaadi kaudu. Täpsete juhiste saatmiseks saata e-kiri support@loveshop.ee. Pärast toote tagastamist pakiautomaati jõuab toode meieni keskmiselt 1-3 tööpäevaga.
Kui kiirelt tagastame raha?
Kui toode vastas 14-päevasele tagastusõiguste tingimusele või toode oli defektne ning meil ei ole võimalik toodet asendada ja klient soovib raha, siis üldjuhul kanname raha tagasi samal tööpäeval, aga mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.
Kuhu kanname toote tagastamise raha?
Toote tagastamise raha kanname samale kontole, millelt tehti esialgne makse.
Tagastasin toote, aga kontole laekus vähem raha kui esialgselt kandsin?
Toote 14-päevasel tagastusõigusel kannab tagastuskulud klient. Kui klient ei tasunud pakiautomaadis tagastamisel ise, vaid kasutas meie tagastuskoode, siis tagastuskulud tasaarveldatakse vastavalt Omniva ja Itella hinnakirjale.
Kuhu edastada pretensioonid ja kaebused seoses tagastusega?
Kaebused ja pretensioonid saab esitada Eesti Tarbijakaitseametile lehel.